Klann Pružinový kompresor s ochrannou vložkou 2480115 KL-9002 SP

Lze univerzálně použít ve všech vozidlech s nápravami s odpružením MacPherson a tlumičem. • Obzvláště vhodné pro všechna kola a dodávky • Se speciálními držáky pružin vhodné také pro lichoběžníkové nápravy • S protiskluzovými a povrchově chránícími ochrannými vložkami • Bajonetový zámek pro rychlou výměnu držáků pružin • Velmi tichý chod a téměř bez opotřebení • Uchycení odpružené vzpěry s automatickým záběrem • S nastavením velikosti klíče • Automatická volnoběžka vřetena • K dispozici další držáky pružin pro průměry pružin 70 - 2110 mm • Lze použít i pro kuželové pružiny (nutné příslušenství)

EAN: 4046459056324
Code: KL-9002 SP
No.: 2480115
0 Kč cena s DPH
0 Kč cena bez DPH
cca 3-9 dní
- +
ks
Popis produktu
Parametry
Ke stažení

(V případě potřeby lze použít přídavné čelisti.) Použití speciálních čelistí rovněž umožní odstranění a instalaci vinutých pružin namontovaných na závěsech lichoběžníkových ramen, pokud to prostorové podmínky dovolí. Dodává se s páry čelistí s ochrannými vložkami ve velikosti 1 a 2 určenými pro průměry pružin od 100 - 175 mm. Přídavné čelisti pro Ø pružiny od 70 do 210 mm jsou k dispozici jako příslušenství. Max. Nosnost 27 500 N *, *při specifikovaném 4násobném bezpečnostním faktoru je maximální nosnost stlačovače pružin 27 500 N! Jedinečný univerzální teleskopický stlačovač pružin - který díky speciálnímu západkovému systému umožňuje nastavit rozevření čelistí (vzdálenost mezi čelistmi) od minimální vzdálenosti 40 mm až po maximální 361 mm. To je důležitá vlastnost, pokud jde o stlačování velmi krátkých pružin (2-3 závity), ale také velmi dlouhých pružin, aby bylo možné všechny tyto zcela uvolnit a/nebo vyměnit (např. Audi, BMW, Fiat, Ford, Lancia, Mazda, Mercedes, Renault atd.). - který se vyznačuje patentovaným bajonetovým zámkovým systémem s automatickým samosvorným mechanismem určeným k bezpečnému upevnění kovaných čelistí k tělu kompresoru (nevyžadují žádné nástroje, šrouby nebo pojistné kroužky). - jehož pohon vřetena zůstane zavřený, pokud se pojistný kolík ustřihne. Díky pomocnému pohonu lze pak stlačenou pružinu dekomprimovat, aby bylo možné nainstalovat nový pojistný kolík. - která je vybavena automatickou volnoběžkou navrženou tak, aby zabránila přetížení vřetena během dekompresního procesu po dosažení maximálního konce dráhy - čímž se eliminuje riziko poškození stlačovače pružiny. - která umožňuje přišroubovat plastové ochranné vložky chránící povlak pružiny k čelistem. To je velmi důležité, aby se zabránilo selhání/zlomení pružiny způsobenému zářezy a korozí. - který je vhodný pro téměř všechny systémy zavěšení / vzpěr tlumičů MacPherson, stejně jako pro mnoho dalších závěsů s příčnými rameny - díky široké škále dostupných čelistí. Díky interakci speciálních vysoce přesných komponentů a použití nitridované oceli odolné proti opotřebení má tělo kompresoru nejen hladký chod, ale také vysokou odolnost proti opotřebení. Ke stlačení pružiny mající vinutí vázanou sílu cca. 18 000 N (například Mercedes třídy M) je zapotřebí točivý moment pouze 35 Nm! Příklady maximálních sil vázaných na cívku pružiny: VW Polo cca. 6 000 N. VW Golf cca. 7 000 N. VW Passat cca. 8 000 N. Audi A4 cca. 9 000 N. Mercedes Vito cca. 14 200 N. Peugeot Boxer cca. 15 000 N. Fiat Ducato cca. 15 000 N. MB M Třída cca. 18 000 N. BMW X5 cca. 18 000 N. Pěnová vložka řady KL-4999-131.., která je součástí sady, umožňuje bezpečné a přehledné uložení součástí nářadí. Včetně párů držáků pružin velikosti 1 a 2 pro průměr pružiny 85 mm (uvnitř) - 170 mm (vnější). K dispozici jsou další držáky pružin pro průměry pružin 60 (uvnitř) - 205 (vnější). Maximální nosnost 27 500 N (v případě předepsané 4-násobné bezpečnosti je maximální nosnost držáku pružiny 27 500 N!) Univerzální držák pružiny, • u kterého je nastavitelná minimální velikost klíče (šířka rozevření) na 40 mm a maximálně na 361 mm díky mřížkovému systému. To je důležité při napínání velmi krátkých pružin (2 - 3 závity pružin) a v případě velmi dlouhých pružin pro jejich úplné uvolnění nebo obnovu. • kde jsou kované držáky pružin upevněny bajonetovým zámkovým systémem s automatickým zámkem (není potřeba nářadí, šrouby a šroubové kroužky). • kde pohon vřetena zůstane zavřený, když se pojistný kolík ustřihne. Stlačená pružina může být poté uvolněna pomocí pomocného pohonu, aby bylo možné nainstalovat nový pojistný kolík. • kde je přetížení vřetena během procesu uvolnění při dosažení maximálního pracovního zdvihu zabráněno automatickou volnoběžkou. Důležité, aby nedošlo k poškození držáku pružiny. • s plastovými ochrannými vložkami, které lze sešroubovat s držáky pružin, aby chránily povrch pružinového laku. Důležité je zabránit prasknutí pružiny v důsledku vrubových a korozních účinků. • které lze použít na téměř všechny nápravy s odpruženými vzpěrami MacPherson, nápravy s tlumicími vzpěrami a částečně na některé nápravy s příčnými rameny díky velkému sortimentu držáků pružin. Díky interakci vysoce přesných jednotlivých komponentů a použití nitridační oceli odolné proti opotřebení pracuje válec kompresoru velmi hladce a téměř bez opotřebení. Například napnutí pružiny Mercedes třídy M blokovou silou cca. 18 000 N, vyžaduje pouze hnací sílu 35 Nm. Výhody: • Jednoduchá manipulace bez ohledu na velké síly • Uchycení pružiny s automatickým záběrem • Nastavení velikosti klíče • Pohon s přídavným pomocným pohonem • Automatická volnoběžka vřetena • Lze použít i pro kuželové pružiny • Včetně plastových ochranných vložek

Vhodné pro:
Univerzálně se hodí pro vozidla se vzpěrou MacPherson a nápravami s tlumičem, zejména pro vozidla se všemi koly a dodávky jako Citroën Jumper; Fiat Ducato; Mercedes Vito, V-Klasse, M-Klasse, W210 4Matic; Peugeot Boxer, Break; Renault Master atd.

dispozici jsou další držáky pružin pro průměry pružin 60 mm (vnitřní) - 205 mm (vnější).

Pracovní zdvih: 305 mm
Šířka upnutí (min.): 40 mm
Šířka upnutí (max.): 375 mm
Zatížení (max.): 27.500 n
Pohon (waf): 24 mm
Hmotnost: 13,4 kg
Číslo dílu: kl-9002 sp
Ø pružiny min. (vnitřní): 85 mm
Ø pružiny max. (vnější): 170 mm
Načítám